Jeśli nie ma różnicy, to po co przepłacać?

Szczerze mówiąc nie pamiętam w jakiej reklamie użyto tego zdania, lecz dość celnie zobrazuje ono temat, który dziś opiszę. Pewnie nie do końca, bo dociekliwi (jak np. ja) pewne różnice znajdą. Ale są one na tyle mało znaczące, że warto rozważyć opisywany temat.

Niemal wszyscy korzystamy z telefonii komórkowej. Operatorzy sieci komórkowych, Ci bardziej i mniej znani, prześcigają się w ofertach dotyczących zapewnienia Użytkownikom możliwie tanich rozmów, SMS’ów, MMS’ów oraz dostępu do Internetu. Zdaję sobie sprawę, że jak mówi przysłowie, przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i często, przez lata korzystając z usług danego operatora, ani nam w głowie zmienianie go na innego. Parafrazując zdanie, od którego zacząłem, „jeśli wszystko dobrze działa, to po co to zmieniać” ? Jednak z gąszczu zalewających nas reklam i  ofert wyłania się coś nowego. A w dodatku taniego. Oferta sieci Premium Mobile. Ten stosunkowo „młody” operator, wprowadził na rynek ofertę, która ze względu na swą elastyczność wielu z Was może wydać się interesującą. Przede wszystkim, w przeciwieństwie do większości sieci, Premium Mobile oferuje swe usługi wyłącznie w ramach umowy abonamentowej. Nie, nie skorzystamy tu z telefonii „na kartę”.

Ale… No właśnie ! Abonament w PM nie uwiąże nas na rok lub dwa lata. Taka umowa zawierana jest na czas nieokreślony i to my decydujemy, kiedy chcemy ją rozwiązać. W przypadku niezadowolenia z usług Premium Mobile, można to uczynić już po miesiącu. Drugim plusem jest różnorodność ofert niefrogich abonamentowych, które dodatkowo zapewniają całkiem przyzwoity dostęp do Internetu LTE. Niewątpliwym atutem Premium Mobile jest to, że korzysta on z infrastruktury sieci Plus, co z kolei zapewnia jeden z lepszych zasięgów w Polsce.

Jak skorzystać z oferty Premium Mobile ?
Odwiedźcie nasz sklep przy Placu Piłsudskiego 1 w Kutnie. Tu dowiecie się o szczegółach oferty Premium Mobile i załatwicie formalności związane ze zmianą operatora. Jeśli tylko zechcecie 🙂

MIGRACJA KLIENTÓW U WYBRANYCH OPERATORÓW KOMÓRKOWYCH W II KWARTALE 2019 ROKU

Operator
Stracił
Zyskał
Bilans
Plus
61965
87398
25433
Premium Mobile
3648
17827
14179
Vectra
57
2876
2819
Multimedia
86
2836
2750
Lajt Mobile
700
2977
2277
Mobile Vikings
622
1987
1365
OTVARTA
46
1304
1258
T-Mobile
73851
74725
874
NAU Mobile
1
250
249
Virgin Mobile
6965
7619
654
FM Mobile
408
281
-127
Lycamobile
1066
451
-615
Orange
100835
88018
-12817
Play
120801
75220
-45581

Źródło: Raport UKE za II kwartał 2019 – przenoszenie numeru.